miercuri, 20 aprilie 2011

dimineata dulce

          Of tu dimineata dulce de primavara tarzie ce vii ca un fir cristalin de nisip batut de un vant plapand.. Ne intalnim iar la aceeasi tigare fada de artar a dulcei insomnii, insa azi ma gasesti puternic ca trunchiul unui copac batran si intelept, copac trecut prin multe incercari ce sta insa drept si neclintit.. Of tu roua cristalina de diamant du-ma undeva departe intr-un loc secret, intr-o dulce evadare catre zile mai bune presarate de magie!
          Ingerul meu vibreaza pasiune si dorinta.. Imbratiseaza-ma si accepta-mi toata dragostea calda ce ti-o pot oferii! Impreuna putem crea o lume mai dulce..o lume doar a noastra, un cerc continuu infinit ce nu il poate rupe nimeni nicicum! Soarele imi zambeste gingas.. Este de partea mea si ma va duce undeva departe.. Vin-o cu mine sa zburam in taina si iti voi arata locul meu secret!

Un comentariu: