duminică, 5 iunie 2011

Fluturi de zahar ars

          Zi sufocanta de duminica.. Stau in pat si imi zboara in jur fluturi de zahar ars.. As vrea sa stau in ploaia dulce  de vara si mi-as dorii ca picaturile calde sa ma topeasca si sa ma faca una cu pamantul.. Sa ma scurg incet spre tine.. Nu am vrut sa creez suferinta.. Nu am vrut decat sa intalnesc un fluture care sa imi presare zahar dulce peste suflet.. Nimeni nu a reusit si doare.. Niciodata nu am cerut mult de la o persoana.. Si atunci de ce nu pot sa iubesc din nou?
          Te tot caut dar nu te gasesc nicicum.. Sau, poate, sunt mult prea las, si,  dupa toate cele,  nu mai am curajul sa imi deschid sufletul in fata ta! Poate tu stai acolo in ploaie cu bratele larg deschise si ma astepti sa te imbratisez! Poate tu ma privesti timit si te plimbi dulce prin visele mele sau poate ma veghezi atunci cand dorm.. Poate ai trecut de nenumarate ori prin fata mea insa eu nu am avut ochi sa te vad.. Poate stai in iarba grasa si verde si imi zambesti angelic! Poate esti o metafora suava dintr-un dulce pastel! Poate esti steaua mea seducatoare din mirificul univers.. Poate esti un fir auriu de nisip ce imi gadila placut trupul.. Poate esti un vers dintr-o frumoasa melodie de dragoste ce imi linisteste sufletul.. Poate esti o pagina galbena dintr-o carte prafuita pierduta undeva in biblioteca.. Esti o minune ce stai acolo timid in ploaie si astepti un semn de la mine.. Esti a mea jumatate!  Esti ingerul ce imi vegheaza atent fiecare pas si imi da forta, forta de a lupta, forta de a merge mai departe..

Un comentariu:

  1. De doua mii de ani, aproape, ni se predica sa ne iubim, iar noi ne sfasiem... Caci iubirea misca soarele si celelalte stele...

    RăspundețiȘtergere