joi, 3 martie 2011

Angoasa sufocanta!

               Am simtit nevoia sa scriu aici.. Nu stiu de ce sau cu ce scop insa nu ma pot oprii in acest moment din tastat! Am asa o stare de nevroza si angoasa intinsa la extrem.. E martie si afara ninge.. De cand ma stiu nu suport frigul.. Fug de ger ca si cum as fugii de cel mai negru cosmar al haosului.. Nu stiu azi e ceva in atmosfera.. O aura negativa sau cum zicea a mea surioara : '' E Marte in retrograd si Venus in casa 7''!
               Azi nu imi place nici o melodie.. Plimb aidoma winamp-ul cap coada si nu ma mai atrage nimic.. Abia c mai ascult Lady Gaga born this way.. Melodie pe care in restul zilelor o ador.. Dar azi imi provoaca putina greatza insa mult mai putina decat restul melodiilor! Deja aberez..cred..defapt sunt sigur.. Azi mai bne ma ocolesti.. Pentru ca sunt acid si s-ar putea sa arunc cu vorbe grele pe care nu ai vrea sa le auzi.. Sau s-ar putea sa iti dau din starea mea si n-ai nici o vina..  Insa deh.. cred ca si tu ai zile in care nu ai chef de absolut nimic..Am o stare atat de aiurea incat simt ca ma sufoc in propriul corp.. Parca peretii se strang in jurul meu si n-am spatiu sa misc un deget macar.. Si mai sunt si clautrofob pe deasupra.. As face ceva.. nu stiu..orice.. Da ce?Pentru ce?Cand? Unde?Cum?  Si ce e mai amuzant e faptul ca in zilele astea mirifice de ``no chef`` parca fiecare vrea ceva de la tine cand tu iti doresti cu ardoare sa fi lasat in pace, in ``lumea ta``..As evada undeva departe, undeva pe o plaja, unde soarele mi-ar mangaia fin chipul si briza marii mi-ar gadila suav corpul.. Ce frumos.. Insa stai..Sunt in Bucurestiul gri si prafuit ce se afunda si se inneaca intr-o zapada care nu mai vrea sa dispara nicicum! Si cica vine incalzirea globala..unde anume?! In fine.. Doamne toate merg excelent astazi.. M-am pus in pat am deschis televizorul... Insa degeaba.. Aceasi stare de nestare.....

[Scriind aici aiurea m-am mai calmat si oarecum m-am amuzat de aberatiile insirate:P! Si.. Astept dulcea primavara]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu