duminică, 20 februarie 2011

Liniste si pace!

               Iubesc zilele de duminica in care nu fac altceva decat sa ma relaxez si sa uit de toate si de toti.. In care parca agitatia Bucurestiului prafuit de o non-culoare  amuteste si intra in hibernare precum un urs satul de iarna friguroasa! Ma uitam la postarile de pe acest blog.. Da intradevar nu am mai scris de mult timp pe aici.. Insa nu pot decat sa fiu fericit ca se intampla acest lucru.. Da poate ca sunt egoist insa acest blog a fost creat intr-un moment de ``cumpana`` al vietii mele.. Mi-a fost un ajutor de nadejde.. Mi-a fost prieten, frate, mama, tata, am plans aici, am scris cu o durere apasatoare ori cu o ura incontrolabila si incet incet am inceput sa scriu si despre fericirea de mult uitata intr-un buzunar, fericire pierduta candva in neantul negru.. Insa acum nu pot sa fac altceva decat sa trag linie.. Oricum trecutul e lasat de mult in urma..Trist ca am trecut prin atatea si ca am fost ``lovit`` cu brutalitate din toate partile si, acum, cand privesc in urma, nu imi vine sa cred cum de am supravietuit amalganului de evenimente tragice venite asa in lant unul dupa altul, unul mai bun ca altul insa sunt fericit ca azi pot zambi fara regret si din suflet! Si da a venit primavara in inima mea! In sfarsit ploua cu flori de cires peste sufletul meu! Nu stiu de ce dar azi am simit nevoie sa trag linie si sa incerc sa concluzionez totul.. Se zice ca in viata cat traim invatzam mereu cate cva nou si ca niciodata nu putem stii totul.. Pot spune ca am trait in ultimele luni cat altii in cativa ani.. Atatea senzatii si emotii, atata durere si suferinta insa sunt fericit pentru ca pot spune ca nu am invatzat decat lucruri bune din aceste experiente si, mi-am dovedit mie, ca sunt o persoana foarte puternica din toate punctele de vedere..
                So.. pe scurt.. Am invatat ca banul nu aduce niciodata fericirea insa lipsa lui atunci cand esti invatat cu el poate creea depresii.. Am invatzat ca a sta fara laptop timp de aproape 3 luni atunci cand poate aveam nevoie mai mare sa evadez cumva poate fi foare dureros.. Cum te pot depasii problemele in familie.. Cum poti suferi din dragoste pentru prima data in viatza.. Cum poti primii vesti ``minunate`` de ziua ta atat inainte cat si dupa.. Cum poti primii cel mai frumos ``cadou`` in ajun de craciun..cum cel mai bun amic te poate trada in cel mai urat mod cu putinta.. cum poti sa decazi intr-o secunda..cum e sa simti agonie impsa la extrem..cat de dureros e sa te simti singur pe lume..fara vlaga..stins..fara pofta de viata..fara chef..pierdut in spatiu si timp.. Ce ciudat e sa simti niste sentimente noi straine.. Doamne oare cum am supravietuit? 
               Insa sunt fericit ca am trait si asa cva in aceasta viata! Si..cel mai important e faptul ca am descoperit ce inseamna cu adevarat prietenia..

SO FRATIORII VERII SI SIS-UL  MEU VA IUBESC SI MERCI CA EXISTATI

               Asadar sa va spun care este parerea mea despre un prieten adevarat! Ce am invatat eu.. So prietenia adevarata inseamna a alerga prin cel mai frumos si magic vis al paradisului.. Inseamna ceva atat de profund, dincolo de limitele posibilului, inseamna ceva atat de magic ce te face sa plangi cu cristale de fericire, prietenia adevarata inseamna TOTUL! Prietenia adevarata daca ai descoperit-o, deoarece e foarte greu in ziua de azi sa ai un prieten in adevaratul sens al cuvantului, inseamna sinceritate totala in viata ta launtrica cea mai intensa, inseamna a-ti deschide sufletul in fata cuiva precum ai deschide cel mai mare secret al universului! Inseamna ca atunci cand te privesti in oglinda vezi reflexia lui inaintea ta! Prietenia adevarata si sincera inseamna caldura, culoare, presupune ca cineva sa ia parte la soarta plapanda a celuilalt intr-un mod curat si mai ales fara nici un interes ascuns ori barfa malefica! Prietenul adevarat e acela care imparte cu tine si ultima farama de paine, care e capabil sa se trezeasca la 4 dimineata fie si pentru a-ti aduce o bucata din ata fericirii, care te pune in fata lui intodeauna si care iti vede si corecteaza defectele si nu te minte pentru ca asa ``da bine``.. EL e acela care gandeste pentru tine ca pentru el insusi si e capabil sa te ajute sa intelegi ca uneori gresesti..se bucura alaturi de tine sau ia parte la suferintele tale pentru ca cel mai important e sa ai pe cineva alaturi sa te consoleze  atunci cand simti ca esti pierdut! Doi prieteni adevarati nu inseamna 2 persoane ci una singura capabila sa lumineze tot universul cu dragoste! Acestia se inteleg din priviri, isi vorbesc prin emotii si traiesc unul prin altul!
              So as putea sa scriu la nesfarsit despre ce inseaman o prietenie adevarara! Insa cel mai important sfat al meu este sa nu iti uiti niciodata prietenii si cel mai important sa ii pui tot timpul pe primul loc!
               Concluzionand draga blogule cred ca m-am revansat azi in fata ta, aceasta fiind cred cea mai lunga postare din acest blog:P! Si dedic aceasta melodie tuturor amicilor mei:P



[Cand nu mai am putere inchid ochii si realizez ca prietenii mei imi sunt energia vie ce imi curge prin vene]


Un comentariu:

  1. superb...m-ai impresionat f tare buey :(

    sa stii ca si noi te iubim si sa nu te indoiesti niciodata de prietenia noastra...o sa ramanem friends 4ever :* >:D<

    RăspundețiȘtergere