sâmbătă, 12 februarie 2011

Nori de lapte dulce...

               Dansez prin paradis si zbor liber manat de o fericire eterna.. Ploua cu stele pastelate peste mine si porumbei albi imi calauzesc drumul colorat al viitorului placut parfumat! Te-am visat aseara minune magica! Timpul se oprise in loc iar Eros era gelos pe pasiunea si dorinta ce impleteau trupurile noastre intr-un joc numit dragoste! Si nu eram doua fiinte, eram una contopita din doua suflete mifice, cristale de diamant capabile sa lumineze intreg universul si sa ofere dragoste pretutindeni.. Cele doua fiinte se intelegeau din priviri, vorbeau prin atingeri si isi declarau dragostea prin emoti..
               Esti tot ce imi doresc in acest moment de la viata, vorbesti in culori roz si imi furi zambete cu fiecare ocazie magica pe care o petrecem impreuna, iar, daca ma minti, nu conteaza..imi place cum minti.. Nu exista cuvinte care sa descrie ceea ce simt in acest moment.. Nici eu nu recunosc amalganul de emotii care ma incearca din toate partile, sageti dulci de pasiune ce ma gadila placut si ma fac sa radiez si sa plutesc in nori de lapte dulce.. Ai topit gheatza din jurul meu cu caldura ta puternica si mi-ai lumiat sufletul.. Ai reusit sa imi furi inima intr-o secunda lucru ce alti nu au reusit intr-o eternitate! Mi-ai cantat partituri cristaline din harpa de aur a ingerilor.. Cand era totul confuz i-ai dat inimi mele voce sa vorbeasca din nou..
               Imi doresc sa iti vad visele.. Vino langa mine sa imi plimb mana pe buzele tale catifelate si sa iti simt respiratia parfumata pe degete.. Sa iti soptesc cuvinte dulci si sa te protejez pentru todeauna..

[Multumesc ca existi si mai ales multumesc ca existi pentru mine]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu