joi, 3 februarie 2011

Flori de crin parfumate..

               

               Imi umpli inima cu cristale magice cu fiecare cuvant dulce pe care il rostesti din gurita ta catifelata si fina precum o petala de casmir a unui trandafir vesnic viu! Iti vad reflexia intr-un nisip cald si pur si ma bucur ca un copil la fiecare cuvant soptit cu pasiune.. Ma imbat cu parfumul tau ametitor si ma ridici sus fara sa clintesti nici o farama frageda din tragica mea existenta! Esti raza de aur ascunsa in eternitate ce mi-a luminat sufletul cu o gingasie inegalabila! Prima data cand am vorbit am crezut ca soarele a rasarit in mainile tale iar luna si stelele sunt cadoul tau ce lumineaza negrul brutal al noptii! Ai oprit timpul in loc cum numai tu sti si m-ai cules din neant! Mi-ai dat aripi nobile, aripi noi ce m-au ajutat sa ma imping in sus din nimicul acid in care ma regaseam! Of ce frumos e sa zbori din nou printre ingeri! De cand asteptam momentul asta! Dorinta, pasiune, puterea de a visa, curaj, of ce frumos suna! 
               Si am zburat sus si te-am reintalnit! Erai la fel de frumos si gingas precum te-am gasit odata in paradis plutind pe oceanul vesnic albastru! Mi-ai zambit cald.. si ai deschis larg bratele si ai trimis fluturi viu colorati si parfumati spre mine! M-am uitat si eu la tine si am avut forta sa iti zambesc! Sa iti zambesc cum nu am facut-o niciodata! M-ai strigat si mi-ai zis: ``Vin-o! Azi se va infaptui minunea! Esti magic.. vom fi iar unul singur! Ti-am zis ca ma vei regasi! ``Un fior placut mi-a cuprins tot trupul! Am inceput sa bat cu forta din aripi cu o dorintza acerba sa musc iar din tine, mine de altadata! Si te-am imbratisat in taina! Am patruns in tine intr-o clipa de aur! Si ingeri au inceput sa danseze de fericire in jurul meu! 
               Sunt viu iar in adevaratul sens al cuvantului! Pot zbura din nou, pot crea magie, pot visa si cel mai important pot iubi din nou! Multumesc  tuturor persoanelor care mi-au fost alaturi! Ma plec in fata voastra si sunt bucuros ca existati! Nu am sa va dau drumul niciodata:P!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu