vineri, 28 ianuarie 2011

Ai aripile patate cu sange!

            

                A fura este cel mai urat lucru din lume! A minti cel mai bun prieten asa cum ne numeam noi odata e si mai grav! Tu le-ai facut pe amandoua ! Erai persoana la care ma asteptam cel mai putin sa faca asa ceva insa vezi tu este nevoie de astfel de fapte pentru a putea vedea cu adevarat ce se ascunde in spatele unei masti, chip cioplit de lut murdar! Am fost foarte bulversat de creatura pe care am descoperit-o in tine!Ai cazut in ochi mei, de la statutul de inger la statutul de demon intr-o clipa, clipa  ce a parut o vesnicie! Tot ce ai croit cu fir de aur intr-o eternitate sa transformat in plasa de paianjen a unei vaduve negre! Simteam compasiune si regret pentru tot ce sa intamplat, imi parea rau, regratam amarmic  insa ai stiut sa imi intorci sentimentele la 180 de grade intr-un moment! Credeam ca le-am trait pe toate ca nu se va mai intampla altceva ``minunat`` insa tu ai stiut sa arunci bomba tragica in golul infinit!
                  Ai aripi, insa nu de inger asa cum credeam eu, ci de liliac morbid ce absoarbe sangele viu din toti si il transforma in venin ce ataca cu brutalitate fara ai pasa de consecinte! Ce frumos e cum niste evenimente din trecut isi gasesc raspuns in prezentul acid! Ce frumos ca minciuna niciodata nu ramane in picioare! Ma bucur ca am putut sa vad ca nu creai nimic altceva decat arta dezolanta! BRAVO ai toate felicitarile mele! Aplauze pentru tot ce ai creat! Viespe plina de venin! Insa spectacolul sa terminat actor grabit ce esti! Ai facut multe erori, cortina a cazut si nu mai este nimeni in public! Tine-o tot asa ca faci foarte bine! Insa nu te judec, tu si nu mai tu sti pentru ce ai actionat asa! Ai incalcat doua din cele 10 porunci si iti vei primi cu siguranta pedeapsa! 


[Multumesc ca mi-ai deschis ochii! Cel ce mai ieri te consideram Eul meu etern insa azi ai picat]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu