luni, 24 ianuarie 2011

CyberNatozaori:P

               Hmmm am reusit si eu intr-un final, ``dupa lupte seculare ce au durat 100 de ani`` sa intru cum se zice ``in randul lumii`` si anume sa imi fac profil de facebook :P! Cred ca ramasesem singurul pamantean ce nu avea o asemenea ``jucarie`` de socializare! Cel mai funny a fost faptul ca am si fost la ultima emisiune din sezonul 2010 de la Carcotasi ca fan facebook desi nu aveam pe atunci asa ceva:))! In fine m-am chinuit ceva dar mai cu ajutor mai fara am deslusit misterele acestui ``mirific`` site ce a facut un pusti, destept ce-i drept, sa stranga o avere colosala. Nu sunt insa de acord cu acest tip de ``socializare`` ce ne priveaza intr-un fel de libertate si ne arunca in spatele unui ecran mut fara a putea interactiona real cu o persoana, fara a putea sa analizam gesturile ori mimica sau fara a simti emotia unei discutii normale si de a realiza o frumoasa ``reactie chimica``. Dar asta e ce pot face..traim in secolul vitezei si trebuie sa ne adaptam cum putem:P!
               So ma gasiti Sub numele de Razvan Nitu pe facebook  sau la link-ul:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=161862880520989&set=a.161862807187663.34780.100000918341167&notif_t=photo_reply#!/profile.php?id=100001978995168

Un comentariu:

  1. hehe...dar sa stii ca aceleasi "caracteristici" insiruite de tine le are si mess-ul...ambele dau dependenta...dar trebuie sa tinem si noi pasul cu "moda si noile tendinte"...anyway,bine ai venit printre noi,cei care stam cu orele pe facebook pentru a "socializa" :P

    RăspundețiȘtergere