vineri, 21 ianuarie 2011

Disconected World

               Alergam prin vise, ne ascundem in cuvinte, ne imaginam lumi perfecte, alergam dupa niste idealuri imposibile, luptam, incercam, visam, asteptam, speram si..intr-un final picam in haos.. Dezamagiri, regrete, durere, suferinta, depresi.. TEAMA.. Picam in neant.. Incercam sa ne ridicam.. Ne agatam de orice mana intinsa.. Gresim.. Profitam.. Perversiune, nesimtire, rautate.. Ne incearca un val imens de emotii.. Vrem sa ne ridicam la suprafata insa fiecare gest disperat ne trage si mai tare in jos.. Ne innecam si murim in interior.. Intram in transa.. Parca intram in coma..
               Ceasul ticaie.. Totul merge inainte insa noi ne-am oprit in loc.. Ne-am blocat, am clacat, ne-am pierdut de noi si de lume.. Suntem secati.. Totul se misca in jurul nostru atat de repede insa cu fiecare pas pe care incercam sa il facem defapt facem 10 inapoi..
               Dormim treji, in zile senine vedem numai intuneric, zburam cand suntem ingropati adanc, castigam cand pierdem.. Zdobiti, distrusi, sfasiati, ne pierdem intr-un infinit de dezamagiri.. Inimi zdrobite, suflete pierdute, frica de a mai visa, durere..


               Ah.. Unde esti tu FERICIRE, unde esti tu DRAGOSTE, unde esti tu POFTA DE VIATA..unde? De ce va ascunde-ti de mine? Imi doresc sa imi traiesc viata sedat pentru ca imi place sa zbor.. Am nevoie de aripi noi! Ard in suferinta! Sunt sfasiat de 1000 de sageti pline cu venin, ma innec cu fum, inghit otrava tragediei, cad cad si iar cad.. Nu reusesc sa ma ridic.. Cand simt ca imi revin defapt pic si mai tare in pierdere.. Oare voi mai fi iar om? Ah unde esti tu parfum ametitor si imbietor al IUBIRII? Ah cum mi-as umple plamanii cu tine! Vreau sa ma ametesti si sa imi umpli sufletul cu fericire! Insa..nu apari..te astept, visez, sper.. Usa e larg deschisa pentru tine.. Oricine ai fi, oriunde te-ai ascunde.. Si tu gust dulce al POFTEI DE VIATA.. Vin-o mai repede si lasa-ma sa ma infruct cu o pofta perfida din tine si cu un egoism extrem sa te tin prizonier in mine si sa nu iti dau drumul niciodata! Si tu atingere fina si catifelata a FERICIRII.. Strange-ma cu putere in brate pana nu mai am aer! Sufoca-ma, fa-ma sa zambesc din nou cum nu am facut-o niciodata! Cele 3 elemente magice care imi lipsesc din viata! Le doresc cu o pasiune perversa! M-as iubi cu voi etern... Va astept..nu incetez sa sper..
                Insa mi-e frig, tremur in intunericul care ma inconjoara.. Am inghetat fizic si psihic.. Sunt pierdut in spatiu si timp si caut o cale de evadare.. M-am inchis in mine si caut cheia intr-un infinit de posibilitati.. Astept aceea raza speciala care sa ma trezeasca din amorteala in care am picat.. Elibereaza-ma din lanturile durerii! Da-mi drumul, da-mi voie sa ma ridic.. Ma doare..curge sange tragic..


[Astept, astept, astept..pana apari adorm si ma pierd in vise]

Un comentariu:

  1. Razvan, imi place tare mult cum scrii intr-o anumita perspectiva. Si de si imi place, asta pentru ca si eu am simtit in unele momente ale vietii ceea ce descrii tu aici, vreau sa iti spun ca, tot ceea ce spui tu si multi dintre noi, ca asteptam IUBIREA, FERICIREA.. etc... aceste lucruri se afla in noi. Nu sunt lucruri pe care asteptam sa vina, sunt lucruri carora trebuie sa le permitem sa rodeasca, sa fructifice.. in noi, ele se afla aici! in sufletul nostru. Ele vor reusi sa infloreasca in momentul in care vom "fertiliza" sufletul nostru plin de prea multe dorinte, de prea multa teama, de prea multa ura uneori, de egoism, de orgoliu.. de asteptare.. . Spuneam la un comentariu anterior ca este firesc sa iti doresti ceva, sau altceva, deoarece este o treapta catre evolutie, ea, dorinta. Insa atunci cand iti doresti ceva, nu trebuie doar sa astepti, trebuie sa cauti, trebuie sa creezi, trebuie sa faci ceva in sensul asta. Nici o fata nu poate sta cu mainile in san asteptand sa vina fat frumos cu suflet bun sa o ia de nevasta, cum nici eu nu pot sta asteptand ca o persoana sa ma iubeasca. Mai intai de toate trebuie sa fac eu ceva.. sa nu astept.. sa nu astept iubire, ci sa ofer.. iar daca am oferit persoanei nepotrivite, sa nu regret.. deoarece iubirea nu se pierde.. este un izvor nesecat ce se revarsa peste tot... si merg, si curg mai departe.. pana acolo, unde.. cu siguranta voi gasi ceea ce caut...(am gasit). Deasemenea nu suferim datorita celor care ne pricinuiesc unele lucruri, ci datorita faptului ca abem regrete si resentimente. Acestea doua fac parte din ingredientele nefericirii.. se mai adauga ura, orgoliul.. si altele. deci cu alte cuvinte.. TINE DE NOI SA FIM FERICITI, FERICIREA ESTE IN NOI... si eu sunt fericit cand vad ca un tip ca tine poate gandi atat de matur.. si sunt sigur ca daca schimbi perspectiva, vei fi fericit! (si eu scriu chestii deprimante pe blog.. dar deh :P )

    RăspundețiȘtergere