sâmbătă, 22 ianuarie 2011

``Transhumanta``

               Zboara fluture de molie putrezit.. Zboara frenetic, inaltate peste norii plumburii si greoi, poarta-mi sufletul zdrobit dincolo de nimicul acid in care ma gasesc.. Iti dau drumul din inchisoarea dezastrului in care te-am tinut prizonier.. Am simturi grii..insa lumina ta timida din intuneric respira speranta unei noi vieti.. Desi am obosit sa fiu aici unde ma bantuie durerea, simt un tremurat de sperantza in tine!
               Ma vad prin ochi tai! Te rog vibreaza-ti catifelat aripile de ceara topita si rupe vraja in care ma aflu! Ridica-te in paradis si aduna toata fericirea si dragostea din univers! Aduna gratios si suav tot ce e mai bun si lasa in urma tot ce e mai rau cu brutalitate si dispret! Cand intalnesti ingerii spune-le ca mie dor de magia lor si ca am sa ajung la ei in curand..
               Zboara fluture de molie putrezit.. Zboara lin, inalta-te suav si pierde-te in cerul albastru pur ca o roua cristalina, poarta-mi sufletul zdrobit in aura magica a luminii divine! Intoarce-te la rasarit, intoarce-te fericit si implinit! Coboara lin din nou la mine intregit, pe curba curcubeului mirific, in forma unui fluture de un colorit orbitor de placut! Presara cu flori de casmir si cristale fabuloase peste mine! Adu-mi sufletul vindecat, fericit de minunatiile prin care l-ai purtat! Sa patrunda in mine ca o raza calda de speranta si sa imi dea iar aripi nobile de inger! Sa ne inaltam impreuna, sa dansam de fericire si voie buna! 


[Zboara fluture de molie putrezit.. Si-ntoarcere rege fericit..]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu