sâmbătă, 22 ianuarie 2011

``Vis`` meschin..

               Cad treaz intr-un cimitir plin de teama! Ma uit in jur si un fior rece ma trece din cap pana-n picioare ca si cum as fi simtit cea mai friguroasa durere izbita intr-un craniu gol.. Stau ingenunchiat si inchid ochi pentru o clipa in speranta ca ma voi trezi din acest meschin cosmar in care ma gasesc! Un val de tunete si fulgere imi strabat ochi negri sticlosi de un nimic brutal ce imi violeaza corpul intr-un joc infinit al pierzaniei! Ceva luciferic imi rade in cap haotic si imi rasuna asurzitor indemnandu-ma sa ridic privirea! Nu vreau imi spun.. Insa niste maini demonice imi cuprind capul zdrobit si ma forteaza sa ma uit la ceva ce nu as vrea sa vad niciodata! O piatra funerara daramata de nepasarea unui gol ciclonic mi se arata! Numele-mi apare scris cu pamant arhaic si inlemnesc la citirea celor 6 litere aidoma insirate intr-un dans jalnic de plumburiu.. Un vand imi strabate sudoarea de pe frunte, sudoare ce nu se rusineaza sa imi apara in frigul acid de gheata ce ma-n conjoara! Copaci trosnesc haotic si imi plang la capatai cu frunzele toropide de durere! Imi spun ca nu este adevarat! N-am murit inca traiesc!  Nu am reusit inca sa lupt in dorinta de a-mi depasi conditia umana! O voce calda cristalina imi gadila suav auzul.. `` Ai murit metaforic! Fizic inca traiesti! Insa ti-ai pierdut nemurirea de alta data! Ai devenit un simplu muritor, gol si plin de teama! Nu mai esti Luceafarul de altadata! Ti-ai pierdut stralucirea si ai cazut intr-o clipa distrugand tot ce ai creat intr-o eternitate! Arunca-te in gol si in adrenalina feroce cauta un colac de salvare! Raspunsul spre fericire este atat de aproape insa tu te pierzi in lucruri complicate!Acum dormi..poate intr-o zi vei intelege..``


[Tresar si adorm cu ochi deschisi intr-o dulce insomnie]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu