luni, 24 ianuarie 2011

Mina de aur a fericiri!

               Esti argintul viu al sufletului meu.. Pardon aurul pretios al existentei mele fragede.. Sau mai bine zis diamantul dulce atent taiat in cel mai mic detaliu al fericirii.. Ai trimis petale fine de nufar din lacul bunastarii exact cand aveam nevoia ceea mai mare! Iti multumesc fiinta inocenta pentru ca mai cautat cand eu am uitat de totzi si mai ales cand am uitat de TINE Luceafar cald al noptii.. M-ai gasit desi m-am ascuns de toti cum numai tu stii..probabil prin magia cristalina pe care o portzi in inima-ti mirifica.. Si gasindu-ma, desi nu meritam nici o picatura din atentia ta, ai preluat o parte din povara ce imi incarca sufletul si m-ai facut sa zambesc..
              Esti minune! Esti incarcata de o aura atat de pozitiva ce lumineaza intreg universul iar rasul tau cristalin imi gadila si trezeste si cele mai adormite simturi pierdute candva in neant.. Mai am de luptat insa tu m-ai impulsionat cu voiosia si caldura ce te inconjoara! Oricat de indurerata mi-ar fi inima nu pot pur si simplu sa fiu trist sub nici o forma cand vorbesc cu tine sau cand te vad! Nu stiu cum faci da esti un inger ce a aprins o raza de speranta in sufletul meu!


[Iti multumesc ca existi sis..Esti speciala fi TU in continuare fi Magica]

Un comentariu:

  1. wow...ce schimbare radicala...de la f trist si fara pofta de viata,la fericire;de la intunecat si f inchis,la culori vibrante...e un pas inainte :P

    RăspundețiȘtergere